
Aquesta plataforma ha estat creada per tal que els usuaris dels programes informàtics de Moixeró Software puguin contactar amb el nostre equip tècnic en tot moment i puguin ser assessorats davant dels dubtes que puguin tenir.
Des de Moixeró Software entenem que és una prioritat donar un bon servei post-venda als nostres clients per tal que aquests no se sentin sols en cap moment.
Amb aquesta plataforma, els nostres clients sempre podran contactar amb nosaltres per qualsevol consulta, dubte o proposta de millora.
Aquesta plataforma inclou:
- La meva Informació
- Les meves dades
- Els meus Productes o Serveis
- Gestió de Casos Casos Actuals i Històrics
- Casos relacionats amb els Meus Productes
- Prioritats i temps de resposta segons gravetat
- Diferents tipus d'activitat per gestionar el Cas
- Seguiment via email de totes les comunicacions Recepció via email, en l'idioma preferit, de totes les interaccions amb el Servei Post-Venda de Moixeró Software
- Gestió de Incidències En el moment en el qual detectem que el seu Cas és una incidència, procedim a treballar per resoldre-la.
- En tot moment rebrà notificacions de que és fa i quin tècnic ho està fent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada